14 Mayıs 2012 Pazartesi

DOĞTAŞ MOBİLYA SORUNUNDA SON DURUM NEDİR?

Benim pek değerli Yemekbahane takipçisi dostlarım..

Desteğiniz için çok teşekkür ediyorum.Madem sorunu biliyorsunuz, son durumu da bilin istedim. Ben bu yazıları tüm sosyal medya mecrasında paylaştıktan sonra her kurumsal firmada olduğu gibi, kurumun marka değerini sosyal mecrada yükseltmek adına çalışan kurumsal iletişim birimi bana geri döndü. Konuyu ilgili mercilere ileteceklerini belirttiler.Bir hafta geçip size bir dönüş olmazsa bize tekrar bilgi verin dediler. Ama ne oldu?  Ne arayan var, ne de soran.. Bu arada inanılmaz olaylar okudum yazdığınız yorumlarda..

İçlerinde benim gibi Doğtaş maduru olanlarınız da vardı , işte bunlardan bir kaçı..


sibel dedi ki...

Sevgili Müge

Bende Doğtaş magduruyum. 2 küçük çocuğum var ve 2 kez tv ünitesinin üst cam modülleri bildiğin yere düştü ki ikisinde de tesadüfen yoktuk. İade almamakta çok ısrar ettiler ve en sonunda ben genel müdürlerine mail attım. Bu yöntemle problemimi çözdüm. Bilgin olsun. Sevgiler.

Sevgili Müge,
Bizde kızımızı evlendirirken mobilyaları doğtaştan seçtik tv ünitesindeki problemi kavga ederek çözdüm çünkü başka dilden anlamıyorlar ne yazık ki... Çanakkalede bulunan fabrikadan İstanbul Avcılara kendileri eksik getirip takmadıkları parçayı 2 ay gibi bir sürede taktırabildik. Söylediğim gibi yapacağın şey garip olacak ama biraz kavga etmek. Malı satana kadar neredeyse amuda kalkanlar mal teslim alındıktan sonra yok oluyorlar. Sevgilerimle Nesrin Bilgi

Şimdi ben hangi yöntemi seçeyim, genel müdüre mi mail atayım yoksa Sevgili Nesrin gibi kavga mı edeyim... Neden memnun kalmadığım o koltuğa verdiğim 2.500 TL 'yi ödemek için zaten hergün deli gibi çalışırken bir de bunlarla yorulmak durumundayım?


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder