18 Mayıs 2012 Cuma

ARAS'IN BİRİNCİ YAŞ DOĞUMGÜNÜ PARTİSİ


banner 
Bugün, 2 haftadır konu ettiğim tatsız mevzuya bir ara vermek istiyorum. Neredeyse 1 ay olacak, Aras 13. ayına girecek ben hala oğluşuma büyük emeklerle hazırlandığım partiyi şöyle ağız tadıyla aktaramadım sizlere. Parti hazırlamak bana inanılmaz keyif veriyor, A'dan Z'ye detaylarla uğraşmak .. ve sonucu görmek ... Bu hazzı oğlumun 1. yaş gününde de yaşadım, tam istediğim gibi bir parti oldu. Seçtiğim renkleri herkes beğendi, herşey çok uyumluydu.
Kırmızı Mavi Beyaz Konsept 
Mavi-kırmızı-beyaz konseptini Aras'a kıyafet almaya gittiğimde belirledim aslında. Zara'da gördüğüm o mavi pantalon ve kombinlediğim kırmızı tshirt ile işte dedim.. Bizim partinin renkleri bunlar..
Sonra pasta, balonlar, kurabiyeler, süslemeler ve en son kendime de aldığım kıyafet ..Çok mu abartmışım :)
Aras'ın 1. yaş günü

Menü Kartları 

Açık büfe olarak hazırladığım doğum günü menümüz :
  • Peynirli & Patatesli Boşnak Böreği 
  • Zeytinyağlı Dolma
  • Mercimek Köftesi
  • Mısırlı Yoğurtlu Havuç Salatası
  • Mini Sandviçler
  • Gevrek çubuklar
  • Kavala Kurabiyesi
  • Bardakta Tiramisu
ve çocuklar için
  • Mitit Köfte & Patates kızartması
Pastayı kendim yapayım dedim önce ama cesaret edemedim açıkçası..Ne malzemem var artık ne de gücüm :( Terzi söküğünü dikemez oldu diyelim.. Ama Yasom, her zamanki gibi enfes bir pasta hazırladı. Tam istediğim gibiydi..Renkleri ile modeliyle ...
Aras'ın 1. yaş günü pastası

Aras'ın 1. yaş günü pastası

Ama kurabiyeleri yapabildim.O da adaşımın sayesinde. Yoksa benim kalıplar bile demode olmuş. Elimi kolumu sallaya sallaya gittim atölyesine, sağolsun sohbet ede ede elbirliği ile yaptık Arascığımın 1. yaş kurabiyelerini.

Aras'ın 1. yaş günü kurabiyeleri

Aras'ın 1. yaş günü kurabiyeleri

Aras'ın 1. yaş günü kurabiyeleri

Bardakta tiramisu ikramı önce anneme zor gelmişti ama en çok tutulan şey oldu sanırım. Hem çocuklar hem büyükler bayıldılar :)
tiramisu

Benim güzel oğlum o gün pek bir şey anlamamış olsa da insanların etrafında olması, balonlar, dört gözle izlediği diğer tüm çocuk misafirler sayesinde çok mutlu oldu. İyi ki geldin güzel bebeğim..İyi ki hayatımıza girdin, hayatımızı renklendirdin.Bana en güzel hissi yaşattırdığın için çok teşekkür ediyorum sana. Seni çok seviyorum..Nice mutlu senelere!


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder