30 Mayıs 2012 Çarşamba

KAKAOLU UN KURABİYESİ

Bu kurabiyeleri haftasonu koşuşturmalarım arasında yaptım.
Hamuru ikiye bölüp yarısına kakao kattım sizlere tüm hamur kakaoluymuş gibi tarif veriyorum.
Sadesinin tarifini isterseniz o da burada

MALZEMELER:

1 adet yumurta
4 yemek kaşığı margarin
1 su bardağı pudra şekeri
2 yemek kaşığı kakao
1 paket kabartmatozu
1 paket vanilya
aldığı kadar un
üzeri için üç yemek kaşığı kadar pudraşekeri

YAPILIŞI:

Yumurtayı derin bir kaseye kırın.İçine margarin ,kakao,pudraşekeri,vanilya,kabartmatozunu ekleyin.Unu yavaş yavaş katın,ele yapışmayacak bir hamur olunca yoğurmayı bırakın.Hamura istediğiniz gibi şekil vererek margarinle yağlanmış fırın tepsisine dizin.Ben verev keserek şekil verdim.180 derecede önceden birkaç dakika ısıttığınız fırında altı hafif pembeleşene kadar pişirin.Fırından çıkınca beş dakika kadar bekleyip pudraşekerine bulayıp servis tabağına alın.
Afiyetolsun.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder