25 Mayıs 2012 Cuma

PAZI SAPI KAVURMASI,YUMURTALI PAZI SAPI




MERHABALAR,SAĞLIKLI,HUZURLU VE HAYIRLI BİR HAFTA SONU GEÇİRMENİZİ DİLERİM

Çok lezzetli ve şifalı bir sebze yemeği hatta kahvaltılık yayınlıyayım istedim,sebze sevenler için mükemmel bir tat,ayrıca börek veya dolma yapmak için yapraklarını kullandığımız pazıların saplarını da değerlendirmiş oluyoruz,pek çok kişinin yapraklarını kullandım ama saplarını attım demesine üzülüyorum:(

aldığım 2 bap pazının yapraklarıyla bu böreği yapmıştım


gelelim yemeğimize:

2 bağ pazının sapları

2 adet kuru soğan

4-5 adet yeşil biber

domates rendesi

sızma zeytinyağı

2 adet yumurta(2 kişilik)

tuz,karabiber

güzelce yıkayıp kuruttuğum sapları ince ince kıydım,tavaya zeytinyağını ve sapları koyup harlı ateşte hafif soteledim,daha sonra doğradığım soğanları ve yeşil biberleri ilave edip biraz daha kavurdum,3-4 kaşık domates rendesi ve tuz,karabiber de koyup yumurtaları kırdım

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder