Pek adetim değildir aslında.Memnun kaldığım ve önerebileceğim ürün ve hizmetleri buradan çeşitli vesilelerle paylaşmışlığım olsa da çok nadirdir, memnuniyetsizliğimi dile getirişim. Yazacağım ilk yazının oğluşumun ilk doğumgünü olmasını planlarken, beni oyalayan tatsız bu konuyu buraya taşımaya tabiri caizse mecbur bırakıldım diyelim.
Geçen hafta bize teslim edilen kanepelerimizden dolayı o gün bugündür beni anlayacak birilerini bulma çabası içerisindeyim. Evet malesef Doğtaş'tan bir ürün satınalma hatası yaptım. Zira ne allı pullu yapılan satış sonrasında karşımıza bir yetkili vaktinde çıkarak bizi dinledi ne de talebimize yanıt verildi. Koltuk bu... Oturursun, sırtını yaslarsın, süngerine bakarsın, ayakların yere değiyor mu, koltuk belini sarıyor mu bakarsın.. En azından ben öyle yaptım, bir koltuk alırken bunlara dair arayışımı test ettim. Satışı yapan Doğtaş Modoko mağazasının satış performansı çoookk yüksek satış temsilcisi Oğuzhan Bey de o gün, rahatımızı ön planda tutmuştu zaten. Ama benim Doğtaş'ın kataloğunu bilmem, ürünlerinin standartlarına hakim olmam gerekiyormuş, dersimi çalışmadan gitmişim malesef koltuk almaya.Sözün özü bize o gün denettirilen ürün teslim edilmedi evimize, açıklama da şu " o yastık diğer koltuğun yastığı hanımefendi, bu koltuğun standart yastığı budur " madem standart odur, neden o standart denettirilmez insana, benim yukarıda saydığım kriterlerimi karşılamayan o yastık mecburiyetim midir? Sırtımı dayayamadığım koltuk mecburiyetimmidir? Para verip aldığım eşya, bana satıldığı formda değilse, Doğtaş'ın standartları mecburiyetimmidir? Hiç sanmıyorum...
Ama meğer Doğtaş da bu bakış açısı böyleymiş, ben mecburmuşum. Ne, o nevişahsına münhasır satış temsilcisi Oğuzhan Bey, ne de Doğtaş kurumsal müşteri hizmetleri bana bu konuda hak vermedi. Aldın, otur dediler, kısaca..
Oturmayacağım ey Doğtaş! O koltukları ben istemiyorum ... Birileri sesimi duyana kadar da buradayım..
Müge Karahan
Link vermek istemiyorum ... dogtas.com.tr firmasından bahsediyorum...
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder