26 Nisan 2010 Pazartesi

USKUMRU DOLMASI,FIRINDA SEBZELİ USKUMRU BALIĞI


USKUMRU DOLMASI, FIRINDA SEBZELİ USKUMRU BALIĞI

Malum diyet devam ediyor,gerçi diyetten önce de kızartmalardan mümkün olduğunca uzak durmaya çalışıyorduk, bu balıkları da fırında hiç yağ kullanmadan pişirdim,sebzelerle de lezzetini ve besleyiciliğini de artırmış oldum

Balıkları yıkayıp hafif tuzladım,
Soğan,domates,yeşil biber,maydanozu doğrayıp içine tuz ve karabiber koyup karıştırdım,balıkların içine doldurdum,defne yapraklarını ve limon dilimlerini de koyup pişirme kağıt üstüne fırın tepsisine yerleştirdim kızarana pişene kadar fırında tuttum
Not: hiç yağ kullanmadım
ARKADAŞLAR,BLOGUMUN ŞABLONUNU DEĞİŞTİRDİM ŞİMDİYE KADAR KOYU RENKTİ BİRAZ DA AÇIK RENK OLSUN İSTEDİM AMA SİZİN GÖRÜŞLERİNİZİ ALMAK İSTİYORUM BU ŞEKLİYLE NASIL OLMUŞ????

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder