17 Nisan 2010 Cumartesi

BUGÜN BENİM DOĞUM GÜNÜM




BUGÜN BENİM DOĞUM GÜNÜM.

18 Nisan 2010


18 Nisan 1957 – 18 Ramazan 1376 yılında Bir Perşembe günü dünyaya gelmişim.
Ben doğalı 645 ay geçti
Ben doğalı 2.765 hafta geçti
Ben doğalı 19.358 gün geçti

Yani 53 yıllık bir ömür geçti.

Her günün bitiminde bir şeyler öğrenebildiysem
Çok değerli dostlar kazanabildiysem
Sabaha gülerek umutla açabiliyorsam gözlerimi
Geride kalacaklara
Hatırladıklarında gülümseyebilecekleri
Sevgiyle ve hayır dua ile yad edebilecekleri
Bir şeyler bırakabildiysem
Acısıyla tatlısıyla geçen 53 yıl
Mutlak sona bir adım daha yaklaştığımın göstergesidir
Yeter ki dünya denen imtihan (SÜRGÜN)yurdundaki sınavımı kazanabileyim

Tüm kainatın sahibi yüce YARADAN’ımın rızasını,hoşnutluğunu,
EN SEVGİLİ’nin S A V Ef.şefaatini kazanabileyim
*SEN DOĞDUĞUNDA SEN AĞLADIN ETRAFINDAKİLER GÜLDÜLER BAYRAM ETTİLER
ÖYLE BİR HAYAT YAŞA Kİ;
ÖLDÜĞÜNDE ETRAFINDAKİLER AĞLASIN,SEN GÜL BAYRAM ET*

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder