8 Nisan 2010 Perşembe

KREMALI MEYVALI PASTA


HAYIRLI,BEREKETLİ VE MANEVİ KAZANCI BOL BİR CUMA GÜNÜ DİLERİM
Kardeşimin 5 çayına davetliydim hepsi el emeği ve çok lezzetli ancak ben hepsinin tadına bakamadım malum diyetten dolayı :( az miktarda tuzlulardan yedim,eline emeğine sağlık
pastamı hem p.d.ç.s.etk.57 e
hemde sevgili kalpkurabiyenin şımartan meyveli tatlar etkinliğine gönderiyorum
KREMALI MEYVALI PASTA

4 adet yumurta,
1 su bardağı toz şeker,
1 su bardağı nişasta,
1 su bardağı un,
1 paket kabartma tozu
Ara katı için krema, (BİMde satılan su ile hazırlanan sade krema)
Arasına ve üstüne meyve dilimleri

Yumurta ve şeker köpürünceye kadar çırpılır,un,nişasta ve kabartma tozu elenerek tahta kaşıkla karıştırılır,180 c pişirilir
Kek soğuyunca ortadan ikiye kesilir,hazırlanan krema sürülür,meyve dilimleri konur,ikinci kat kek konur en üste kremşanti sürülerek çeşitli meyve dilimleri ile süslenir
*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*
DİYETimi soran nasıl sabrettin yemeden durabildin ?diyen arkadaşlarıma:
ben klasik yaza hazırlık diyetinde değilim sağlığım için uzman dr ve diyetisyen kontrolünde 3,5 ay önce başladım ve 13 kilo verdim 3 ay daha devam etmem gerekiyor masada olanlar beni hiç zorlamıyor sıkıntı vermiyor tabağıma sadece yemem gerekenleri miktarı aşmadan alıyorum sorun kalmıyor sonuç ise mutluluk verici :))))
SABRIN SONU SELAMETTİR

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder