11 Nisan 2010 Pazar

LİMON AROMALI KEK



p.d.ç.s.etk.57 humeyranınyeri

LİMON AROMALI KEK(SİNANGİL UN İLE)



Bu kek çok özel bir kek ama sadece benim için çok özel!! herkes için sıradan hatta basit bir kek olabilir nede olsa sosu kreması yok değil mi?
Ama ben diyete başladıktan 2 ay sonra kek isteğimi özlemimi bastıramayınca diyetisyenime durumun vehametini:)) anlattım o da 1 dilim yiyebileceğimi söyleyince benim duygularımı siz düşünün!!
Hazır sinangil kekunları da varken acilen yaptım,yaptım da ne oldu dersiniz??? İnce 1 dilim keki bile bitiremedim fazla yağlı geldi ve bıraktım şimdi hiç isteğim kalmadı geçti gitti şükür
kekin içine ne mi koydum??
3 adet yumurta,
1 su bardağı süt,
1 su bardağından 1 parmak eksik sıvıyağ,
1 su bardağından 1 parmak eksik toz şeker,
1 paket vanilya,
2,5-3 su bardağı sinangil limon aromalı kek un

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder