22 Şubat 2012 Çarşamba

ON DAKİKA KURABİYESİ



Hayırlı Cumalar arkadaşlar,daha öncede söylediğim gibi bizim evde kahvaltı pek yapılmadığı için onun yerine daha çok hamur işleri tüketilir sabahları.....
Sevgili Reyyanda pratik kurabiyeleri görünce bende denedim arkadaşıma paylaşımından dolayı teşekkür ediyorum...
Tarifimiz nasılmış bir bakalım...
2 yumurta
1/3 su bardağı sıvıyağ(ben yarım su bardağı kullandım)
1/2 su bardağı şeker
Yarım paket kabartma tozu
1 bardak un
1 avuç kadar damla çikolata
YAPILIŞI:
Tüm malzemeyi çırpma kabına alıp çatalla karıştırın.(ben önce şekerle yumurtayı karıştırdım)
Fırın tepsisine yağlı kağıt serin.
Karışımdan birer kaşık alıp yağlı kağıdın üzerine yuvarlak şekilde dökün.(tatlı kaşığı kullanırsanız daha iyi olur kurabiyeler hem yayılıyor hem kabarıyor)
Önceden ısıtılmış fırında pişirin.
Tarifimi Porselen demlik ve Çay kahve etkinliğine gönderiyorum arkadaşlarıma kolaylıklar diyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder