24 Şubat 2012 Cuma

DOMATES SOSLU KAŞARLI KÖFTE,SARAYBOSNA KÖFTESİ

DOMATES SOSLU PORSİYONLUK KAŞARLI KÖFTE,SARAYBOSNA KÖFTESİ
Daha önce kaşarlı köfte yapmıştım ama bu kadar büyük boy yani 1 porsiyonluk olanını AYVALIK'ta SARAYBOSNA KÖFTECİSİ'nde yedim:) tabi o ızgarada pişirilmişti,bu ise bol domatesli sarımsaklı ve az yağda kızartılarak yapılanı yani opsiyonel olanı:))
klasik köfte harcı hazırladım,yani; kıyma,ekmek içi,soğan ve sarımsak rendesi,yumurta,tuz,yenibahar,k.biber,kimyon vb ile
buzdolabında beklettiğim harcı avuç içinde büyük parçalar halinde yassıltıp,ortasına da kaşar peynir rendesi koyarak kapattım,bastırıp düzlenen köfteleri çok az sıvı yağ ile arkalı önlü kızarttım,
yazdan hazırladığım domates rendesi ile dövülmüş 3 diş sarımsağı,az zeytinyağı ile soteleyip servis tabağına koydum üstüne de kızaran köfteyi,
sonra mı ? mmmmmm:)))))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder