20 Nisan 2012 Cuma

SUBLÄ°MÄ°NAL MESAJLAR


Huzurlu hafta sonları dilerim arkadaşlar iki ay kadar önce sevgili Cahidede okumuştum subliminal mesajla ilgili yazısını...Açıkçası çok fazla üzerinde durmak istemedim ne yazıkki teknoloji (yalnızca faydalı olarak değil zararlı olarakta) o kadar çok etrafımızı sarmışki nasıl olsa yapacak çok fazla bir şey yok içimi karartmayım diye düşünmüştüm.....
Bu gün TRT 2 deki büyük takip proğramının tanıtımını görünce ilgimi çekti işinin uzmanı kişiler o kadar ilginç bir o kadar da korkunç gerçekleri anlatıyorlardıki proğramı baştan sona izledim...
Kendi alanında uzman kişiler çok ciddi uyarılarda bulundular Türkiye'de Subliminal mesajın yasak olduğunu ama kesinlikle uygulanmadığını bir çok yabancı ülkede bu konuda çok hassas davranıldığını anlattılar....
 Marka tüketimi amaçlı daha vahimi kötü niyetli kiÅŸilerin bu mesajları uzun vadeye yaydıklarını özelliklede hedef kitlede çocukların olduÄŸunu ve çocukların fazlaca seyrettikleri çizgi filmler ve reklamların içine mesajları yerleÅŸtirdiklerini anlattılar...
Benim çevremdede gözlemlediğim özellikle bilgisayar oyunlarında dikkat edilmeden dahi göze çarpan çok çirkin görüntüler var ya bizim farketmediklerimiz...!
Konunun uzmanlarından çarpıcı bir açıklama daha yapıldı internette korsan film siteleri mesajları yayınlamak için en ideal yerlerden biriymiş bir çok insan para vermeden bedava film seyredildiğini düşünsede amaç çok farklıymış..
Bu konuya ciddi bir şekilde ne zaman çözüm bulunur bilemiyorum ben kendi adıma zaten çok fazla tv seyretmiyorum ama bu zamandan sonra çok daha aza indirmeyi daha çok faydalı kitaplar okumayı düşünüyorum...
Sevgili Cahidenin yazısını okumanızı tavsiye ederim...
Rabbim yar ve yardımcımız olsun....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder