23 Nisan 2012 Pazartesi

KARIŞIK UNLU(TAM BUĞDAY,KEPEK,BUĞDAY,MISIR UNLU) EKMEK VE KARMAKARIŞIK DUYGULAR:(

 KARIŞIK UNLU(TAM BUĞDAY,KEPEK,BUĞDAY,MISIR UNLU) EKMEK VE KARMAKARIŞIK DUYGULAR:(

                                                                    
YOK MU BANA BİR YARDIM EDECEK?
AMAN ALLAHIM BENİM BAŞIMA NELER GELDİ:(((((((   kumanda panelimde anormallik mi var bana mı öyle geliyor anlamadım çok farklı bir sayfadayım,eskisi gibi değil hiçbirşey,nasıl bir yer burası hatta ben nerdeyim diyorum
**TARAYICINIZ ARTIK BLOGGER TARAFINDAN DESTEKLENMİYOR,BAZI BÖLÜMLER ÇALIŞMAYABİLİR,SORUN YAŞIYORSANIZ GOGLE CHROME U DENEYİN* diye bir yazıyla karşılaştım,önce şaşırdım evde bana yardım edecek bir genç yok ki:( ne yaparım derken hadi deneyeyim dedim,ama şimdi resim eklemekte çok zorlandım,
AAAAA İŞTE KANITI:  bu resmi büyütmek istiyordum buraya kaymış:((((((((((( bu nasıl iştir böyle??
bilen anlayan varsa ki vardır her türlü yardıma (yani almaya) hazırım:)) blogumu açtığım günden bu yana ilk kez bu kadar sıkıntıya düştüm
oysa ki size çook güzel bir ekmek tarifi getirmiştim,hevesim kalmadı benim
sadece içindekileri yazayım şimdilik
tam buğday unu
kepekli un
beyaz un
mısır unu
ceviz
toz zencefil
zeytinyağı
maya
su
tuz,şeker

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder