20 Nisan 2012 Cuma

SEBZELİ TAVUK GÜVEÇ



Bu yemek kiminse çıksın ortaya,ben deftere tombul tariflerden not düşmüşüm ama link vermek için aradım ,bulamadım,teşekür etmek istiyorum,çok basit ,ve çok lezzetli bir yemek oldu.

MALZEMELER:
-3 tane tavuk kalçası
-3 tane yeşil biber
-3 tane domates
-3 patates
-2 dolu çorba kaş. maydanoz
-10 tane yeşil soğan yaprakları ( saksideki soğanlar fazla büyümüşler ,ziyan olmaması için kullandım,reçetede yazmıyordu soğan )
-1 çorba kaş.kırmızı toz biber
-1 tatlı kaş. kara biber ve pul biber
-3 çorba kaş.sıvı yağı
-1 tatlı kaş. biber salçası
-2 tatlı kaş.tuz

YAPILIŞI:
-salça,domates,biber ,patates dışında bütün malzemeleri karıştırdım sabah
-akşam üzere tencere dibine halka patates yerleştirdim
-üzerine etler ,üstüne 4 kesilmiş biberler
-3 çorba kaş.su ile karıştırılmış salça
-etlerin marine oldukları sosu en üstte gezdirdim
-kısık hateşte 30 dak.pişirdim
-halka domatesleri üstüne koydum,30 dak.daha kaynattım kısık hateşte

ASLINDA BU HIZLI VE PRATİK YEMEKLERE GİRMESİ LAZIM.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder