14 Kasım 2010 Pazar

TEKLİ YOĞURT TATLISI VE İYİ BAYRAMLAR


TEKLİ YOĞURT TATLISI VE İYİ BAYRAMLAR
Selamlar arkadaşlar ,uzun bir aradan sonra selamlar sevgiler...
Ben bu uzun arada neler yaptım biraz bahsedeyim ,iki senedir kendimi R.A hastası biliyordum geçenlerde romotoloji doktoruna gittiğimde ,(geçenlerde dediğime bakmayın 1 aydır koşturuyorum)verilen 6 tüp kan tahlili ve dudak içi biyopsisi sonucunda bağ dokusu hastalığım ve sjögren sendromu hastası olduğumu öğrendim.
Böylece bir adet boyun düzleşmem artı boyun fıtıklarım şimdide bağ dokusu ve sjögren sendromu sahibi oldum.
Allah beterinden korusun İnşaALLAH Rabbim bana ve şifa bekleyen bütün hastalara şifa versin.
Neyse önümüz bayram ,uzun bir zaman önce yaptığım tekli yoğurt tatlısı tarifine geçeyim.
3 yumurta
5 yemek kaşığı yoğurt
3 fincan şeker
7 fincan un
1 paket kabartma tozu
ceviz
ŞERBETİ İÇİN
3,5 su bardağı su
3,5 su bardağı şeker
Yumurta ve şekeri iyice çırptım.Daha sonra yoğurdu ekleyip biraz daha çırptıktan sonra un ve kabartma tozunu ilave ettim yağlanmış tekli kalıblara dövülmüş ceviz serptim,yoğurt tatlısı hamurumdan kalıbların yarısına kadar paylaştırdım.
Isıtılmış fırında pişirdim,tatlı sıcakken soğuk şerbeti gezdirdim.
Arkadaşlar ben yeni denediğim bütün tariflerimi yarım ölçüyle yaparım ki damak tadıma uymazsa ziyan olmasın diye tavsiye olunur.
Hepimizin bayramı bayram gibi geçirmemiz dileğiyle hoşçakalın...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder