23 Kasım 2010 Salı

FIRIN MAKARNADA GÜNCELLEME VAR

Fırın Makarna



Valla baya yol alıyorum galiba bu revizyon işinde :) Eski fotoğraflar tarih oluyor, yenileri geliyor taze taze :) Abartıp daha da beğendiğim olursa yenisini bile yenilerim tutmayın beni .... Fırın makarna bloğun ilk kurulduğu aylarda yazdığım bir tarif. Aslında bu yenileme işi bir yerde bana da iyi oluyor, o günlerde nasılmışım, neler yapıyormuşum girip okumuş oluyorum :)

Çok şükür mide bulantılarım geçti mutfağıma geri döndüm. Gerçi henüz sadece günlük yemek telaşı içerisindeyim ama aklımda yeniyıl için sizlere öneriler de hazırlamak yok değil. Yaklaşan yeniyıl için destek isteyen bazı değerli okuyucularım oldu, onları elbette kırmak istemem. Bakalım gücümün el verdiğince 2011'e girerken gecesi için bazı hazırlıklar yapmaya çalışacağım.

Bunun dışında yediğime içtiğime maksimumda özen göstermeye çalışıyorum tabii. Ama hala içimin almadığı şeyler var :( Başta da et ve et türevleri... Kendime et yedirebilmek için atmadığım takla kalmıyor. Haaa ama kıymalı börek ve pide yerken hiç midem bulanmıyor nedense :)

Çenem düştü sanırım..

Hadi afiyetle & sağlıkla kalın,

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder