29 Kasım 2010 Pazartesi

MİMLENDİM
Selamlar arkadaşlar, değerli blog arkadaşlarımdan bülbülün yeri arkadaşım beni mimlemiş bende dilimin döndüğünce cevaplamaya çalışayım.
En sevdiğiniz kelime?
Huzur
Nefret ettiğiniz kelime?
Kavga
Ne sizi heyecanlandırır?
Çok çabuk heyecanlandığım için hemen hemen her şey,yeni bir yemek tarifi,güzel bir kitap...
Heyecanınızı ne öldürür?
Üzücü olaylar ve kırıcı sözler.
En sevdiğiniz ses?
Su ve kuş sesi
Nefret ettiğiniz ses?
Fazla gürültü
Hangi mesleği yapmak istemezdiniz?
İcra memuru olmak istemezdim.
Hangi doğal yeteneğe sahip olmak isterdiniz?
İstediğim zaman görünmez olmak
Kendiniz olmasaydınız kim olmak isterdiniz?
Yine kendim olmak isterim.
Nerede yaşamak isterdiniz?
Bütün sevdiklerimle beraber İstanbul'da
En önemli kusurunuz?
Pimpirik olmam ne yazıkki
Size en fazla keyif veren kötü huyunuz?
Şükür keyif veren kötü huyum yok
Kahramanınız kim?
Yokki
En çok kullandığım kötü kelime?
Kaba konuşmalardan hiç hoşlanmam,binde bir çok kızarsam geri zekalı derim.
Şu anki ruh haliniz?
Huzurlu
Hayat felsefenizi hangi slogan özetler?
Hepimiz imtihandayız.
Mutluluk rüyanız nedir?
Sevdiklerimle sağlık ve huzur içinde yaşlanmak
Sizce mutluluğun tanımı?
Sevdiklerim yanımdaysa,sağlıklıysak en büyük mutluluktur
Nasıl ölmek isterdiniz?
Kelimei şehadet getirerek İnşaAllah(lütfen Amin deyin)
Öldüğünüz zaman cennete giderseniz Allah’ın size ne söylemesini istersiniz?
Kulum ben senden razıyım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder