29 Kasım 2010 Pazartesi

Pazı Yemeği



Ben küçükken:))) pazıyı nedense hiç yemezdim...
Bir gün markette gözüme çarpan taze taze pazıları görünce canımın acayip çektiğini hissettim:)
Hemen 1 demet kapıp 23 nisan çocuğu modumda koştur koştur eve gelip pişirdim:) yanına bir de sarımsaklı yoğurt:))) 1 dilim de çıtır ekmek ,mımmm nasıl keyifle yedim anlatamam:))))))

O gün bugün gördüğüm anda hiç affetmem, alırım ve aynı keyifle de yerim:)

Aranızda pazı sevmeyenleriniz varsa eğer muhakkak deneyin derim,ıspanağın kardeşi gibi:))
Demedi demeyin yani:)))

Hepinizi öpüyorum,seviyorummm ve tarife geçiyorummmm:)


MALZEMELER:

1 demet pazı
1/2 kuru soğan
1 çay bardağı pirinç
1 yemek kaşığı kadar domates salçası
3 yemek kaşığı zeytinyağı
karabiber
tuz
sıcak su

YAPILIŞI:

Pazıyı iyice yıkayıp süzüyoruz.İnce ince doğruyoruz.
Geniş bir tencerede 3 yemek kaşığı kadar yağda küp küp doğranmış soğanı kavuruyoruz.
Salça ilave edip azıcık sıcak su ekleyip karıştırıyoruz.
Doğranmış pazıyı ilave edip karştırmaya devam ediyoruz.
Yıkanmış pirinci,tuzu,karabiberi de ilave edip , üzerini biraz geçecek kadar  da sıcak su ekleyip pişmeye bırakıyoruz.


AFİYET OLSUN

SEVGİ DOLU ÖPÜCÜKLER

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder