24 Kasım 2010 Çarşamba

DOMATES SOSLU RENKLİ BİBER VE PATLICAN KIZARTMA

Renkli Biber Kızartma



Kızartma bana yazı hatırlatır hep. Hani yazlıkta denizden, havuzdan eve dönersiniz, balkon keyfi yapıp bir şeyler atıştırırsınız ya, yani ben öyle yapıyordum bu yaza kadar, bundan sonrası Allah kerim artık :), buz gibi bir karpuz olur, kızartma olur ve bolca da ekmek tabii ki :)Canım size yazı anımsatmak istedi ne biliyim :) Belki de kızartma aşermişimdir :)

Ne kadar kötülenirse kötülensin, istediği kadar kalorili, sağlıksız, ağır, yağlı vasıflarına maruz kalsın VAZGEÇMEM !! Çoğunuzun da geçmeyeceğini biliyorum, sizi tanıyorum :)

Sağlıklı yöntemleri de var elbette, Actifry gibi.. ama olsun ben hakkını vermeyi istedim şöyle eski usül kızartma tenceresi ile yapılanının fotoğrafını çekmişim paylaşıyım dedim.

Kızartmanın tarifi olur mu ? Yıka, doğra,yağı kızdır,patlıcanı,biberi kızart, süzdürüp tabağa al,domates ve sarımsaklı sos ile bolca sosla ve ye ... buyrun kızartmanın da tarifi oldu :)

Pazardaki rengarenk, sarılı, kırmızılı, yeşilli biberlerden yapılınca da gökkuşağı gibi oluyor, çok eğlenceli.

Kendi kendime zorla canımı çektirdim bravo bana.. Akşama yapsam mı ne? :)

Afiyetle & sağlıkla kalın...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder