24 Kasım 2010 Çarşamba

Bloggerlar Ev Gezmesinde :) Seri 1:)

Veee bütün kızlar toplandık toplandık toplandık.....hoppaaa...

Herkese en sevgi dolusundan merhabalaaar:)

Her tatil gibi bu tatilde çabucak bitti yine...Başladık yine rutin koşturmalara ,çarşambayı getirdik çok şükür:)

Bayram öncesi sevgili Ferah'ın Türkiye'ye gelme vesilesiyle sevgili Yaseminciğim güp güzel bir organizasyona ev sahipliği yaptı sağolsun:)))) Bizi acayip güzel ağırladı güleryüzlüm benim.
Kimler vardı kimlerrr:)  Sevgili betülüm ,   hilalim ,  gülayım ,  aylinim , ayşenim , gülerim, gülfemciğim , ve tabiki ben vardık :)
sevilim ara ara telefonla bağlandı renk kattı,  behiyeciğim de çiçekleriyle bizimleydi :)
meltemcimde şirin kurabiyeleriyle masayı renklendirdi ve eve götürdüğüm kurabiyeyle Emreciğimi çok mutlu etti:)))


Bu kadar becerikli ve tatlı hatun bir araya gelirse tahmin edin ne olur:))) Yedim yedim yedim...Güldüm güldüm güldüm..Dinlendim... tekrar yedim yedim yedim:)))
Gerçekten uzun zamandır bu kadar keyifli ve lezzetli dakikalar geçirmemiştim:)
Bayram öncesi doping oldu bize...
Herşey inanılmaz lezzetliydi,hepinizin eline sağlık blogcanlarım:)
Ben bir gün önce 6.evlilik yıldönümümüzü kutlamakla meşgul olduğum için vakit bulup birşey hazırlayamadım maalesef:(
Kendimi ve her daim boş olan midemi götürdüm sadece:)))


Masadan da anlaşılacağı gibi gün sonunda suratımda koca bir gülümseme ve karnımda koca bir göbekle mutlu mutlu evime döndüm:)

Bu güzel gün için canım yasemine çok teşekkür ederim. Hepinizi çok seviyorum kızlar:) 

En yakın zamanda tekrarlamak dileğiyle...

Sevgi dolu Öpücükler

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder