15 Kasım 2010 Pazartesi

HALLEYLİ TATLI

Herkese merhaba ,mutlu haftalar,iyi tatiller

Haftaya kardeşimin arkadaşında yediği ve çok beğendiyi bir tatlı tarifi ile başlamak istedim.
Geçen hafta içinde gelen misafirlerimize kardeşim yaptı bu tatlıyı,hem misafirler hem biz çok güzel bulduk.Tarife geçmeden önce hepinize iyi bayramlar ,iyi tatiller diliyorum.Ben de altı günlük bir seyehate çıkıcam tatil dönüşü gezdiklerimi ,gördüklerimi ,yediklerimi size anlatıcam.
Hepinizi sevgiyle kucaklıyorum ,tarife geçiyorum.

MALZEMELER:

2 poşet kremşanti
1 su bardağı süt
1 su bardağı fındık kırığı
10 lu halley paketi
1 paket çikolata sosu
1 paket kare bitter çikolata
çikolata sosu için süt
üzeri için toz fıstık
2 adet muz

YAPILIŞI:

İki poşet kremşantiyi bir bardak sütle çırpın.İçine bir su bardağı fındık kırığı atın ve onlu halley paketindeki halleyleri elinizle ufalayın.Bir güzel kaşıkla karıştırıp borcama döşeyin.Diğer tarafta bir tencerede çikolata sosunu üzerindeki tarife göre pişirin sıcakken içine bir paket bitter çikolata atın eritin ,çikolata sosu soğutup tatlının üzerine dökün.Toz fıstık ve muzla süsleyip 3-4 saat dolapta bekletip servis yapın.Afiyetolsun.

NOT:Tatlınızın kalınlığı 2 parmak olsun o zaman daha güzel oluyor ben ikinci yapışımda iki parmak kalınlığında döşedim üstüne çikolata sosu döktüm çok daha güzel oldu ,her kaşıkda hem tatlı hem sosu ağıza geldi .

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder