21 Mart 2012 Çarşamba

TOST EKMEĞİ PİZZASI

Pizza bizim evde çok sevilir,sık sık da yapılır ya da hazır alınır :)))
En çok ekmek hamuruyla pizza yapıyorum tarifi burada. Bu sefer evdeki tost ekmeleriyle yapayım hem değişiklik olsun hem de o ekmekleri değerlendireyim dedim.
Ben altı adet tost ekmeği ile yaptım malzemeleri de ona göre veriyorum ,siz damak tadınıza göre ekleme çıkarma yapabilirsiniz.

MALZEMELER:

6 adet tost ekmeği
biraz sucuk ya da sosis
1 küçük domates
1 adet yeşil sivribiber
1 adet kızmızıbiber
bir kaç siyah zeytin
2 yemek kaşığı kadar konserve mısır
2 yemek kaşığı ketçap
üzeri için kaşar rendesi
arzu ederseniz bir kaç tane konserve mantar
kırmızıpulbiber
kekik
karabiber
tuz


YAPILIŞI:

Tost ekmeklerine bıçakla ketçap sürün ve tepsiye dizin.Ketçabı sürdükten sonra kekik ,pulbiber ve karabiber serpin.Diğer tarafta bir kaseye çekirdekleri çıkarılmış ve ince ince doğranmış zeytin ile biberleri koyun.Domatesin kabuklarını soyup küp küp doğrayıp karışıma ekleyin.Mantarları
da ince ince kıyın ,karışıma katın.Mısırları ekleyip ,sucuk yada sosisleri ufak ufak doğrayıp tuz serpip kaşıkla harmanlayıp baharat serptiğiniz ekmeklerin üzerine paylaştırın.En üste de kaşar rendesi döküp 200 derecedeki fırına verin.Kızarınca çıkarıp servis yapın.
Hem çay saatlerinde hem de kahvaltılarda afiyetle yiyebilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder