20 Mart 2012 Salı

KREMALI KURABİYE -ÇOK LEZZETLİ VE PRATİK



Çocuklar büyük oldu,bizim evde daha az kurabiye yapmaya başladım,bu kurabiye reçetesini sabah buldum rus internette ve hemen yaptım,pratik ve çok lezzetli bir şey çıktı ortaya .

MALZEMELER :
-100 gr.krema
-250 gr.un
-1/2 tatlı kaşığı kabartma tozu
-1/2 paket vanilin
-1 yumurta
-1 tutam tuz
-70 gr.toz şeker

HAZIRLANIŞI :20 tane kurabiye çıkıyoru.Kremayı kabartma tozu ile çatal ile karıştırdım,un hariç bütün malzemeleri karıştırdım ,un 3 kerede ilave ettim ,unun markasına göre çok farklılık oluyoru hamuru yoğururken ,yumuşak ,çok az ele yapışacak hamur olacak ,elleri una battırarak kurabiyeleri yuvarlayıp el ile bastırıp 1 sm .olacak kalınlık ,180' ısıtılmış fırında pembeleşene kadar pişer .
     Hamuru yoğurduktan sonra biraz çikolata kattım ,orijinalinde yoktu .

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder