31 Mart 2010 Çarşamba

KIRMIZI MERCİMEKLİ BALKABAĞI ÇORBASI



KIRMIZI MERCİMEKLİ BAL KABAĞI ÇORBASI
Kestiğimiz kabak büyük olduğu ve tatlı yapmak istemediğimiz için veee geçenlerde yaptığım bal kabağı çorbasını beğendiğimiz için değişiklik yaparak tekrar pişirmek istedim,sonuç çok çok güzel oldu

1 dilim balkabağı,
1 su bardağı kırmızı mercimek,
1 adet soğan,
1 adet patates,
1 adet havuç,
Limon suyu,
Tuz,
Pul biber

Küçük doğranmış kabak,yıkanmış mercimek,doğranmış soğan,patates ve havucu sıcak su ile kaynattım,
Tuzunu koyup el blendırı ile püre yaptım,
Bu defa yağ kullanmadım terbiye yapmadım,sadece limon suyu ilavesi ve pul biber ile çok lezzetli oldu
* bu şekliyle* kabak çorbası yiyemem diyenler için kesinlikle yapın derim siz isterseniz üstüne yağ dökebilirsiniz ben diyetten dolayı yağı azalttım

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder