8 Mart 2010 Pazartesi

ALTERNATİF TIP VE KÖSTEBEK PASTA

ALTERNATİF TIP VE KÖSTEBEK PASTA
Selamlar arkadaşlar bu gün dünya kadınlar günü,bu gün yine mesajlar verilecek konuşmalar yapılacak ama sonuçta değişen bir şey olmayacak bazı şeylerin değişmesi için kız çoçuklarımızın okutulması ,kendi ayakları üzerinde durması gerekir meslek sahibi olmadan evlendirilmemeli kendine güvenen kızlar yetiştirmeli neyse bunlar benim nacizane fikirlerim.
Yıllardır alternatif tıp diye duyarım pek ilgilenmedim pekte inanmıyordum.İnsan yaşayınca anlarmış , oğlumda reflü sorunu vardı kimi dr ilaca gerek yok dedi bir doktor arkadaşımız asit azaltıcı ilaç verdi ilacı kullanınca rahatlıyordu sonra reflü tekrar ediyordu .
Bu şekilde idare etmeye çalışıyorduk sayın
İbrahim Saraçoğlunun sitesindeki bilgileri okudum reflü olduğunda iki yudum soğuk veya oda ısısında süt için diyordu 10 veya 15 güne kadar geçecek diyordu deneyelim ne kaybederiz diye düşündüm şükürki süte karşı bir sorunumuz yok Rabbime binlerce şükür olsun iki günde tamamen düzeldi ayrıca süt içemeyenlere havuç suyu önermiş daha bunun gibi o kadar çok faydalı bilgi varki bitkilerin kullanımı dikkat edilmesi gereken konular siteyi bir görün derim. Bu arada faydası daha fazla olur diye süt oranını artırmayın yalnızca iki yudum içilir.
Şimdi size alternatif tıptan ikinci fayda gördüğümüz konudan bahsedeyim.Annem 20 yıldır şeker hastası sürekli ilaç kullanıyor ama son zamanlarda şekeri 150 nin altına inmiyordu drmuzla konuştuk artık insüline başlamamaız gerktiğini söyledi ,bende lahana suyunun şekerin düşmesine yadımcı olduğunu duymuştum tekrar bir araştırma yaptım İbrahim bey lahana suyunun kullanımını anlatmış bir deneyelim dedik 10 gün kadar annem lahana suyunu içti birde şöyle bir şey var annem şeker,tansiyon ve kalp hastası olduğu için okadar çok ilaç kullanıyorki ona bir şey içereceğim zaman çok düşünüyorum ilaç etkileşimi ve herhangi bir zarar olmasın diye neyse bu gün şekerini ölçtüm inanamadım şeker115 e düşmüş.Bu arada evde şeker ve tansiyon aleti aldık eğer şeker hastasıysanız veya böyle bir yakınınız varsa ssk rapor olduğu zaman şeker aletinin ücretini ödüyor.
Alternatif tıbbı deniyoruz ama dr kontrolünü ihmal etmiyoruz sizede tavsiyem dr kontrölü altında olun.
Bu kadar şeker muhabbettinden sonra ne kadar olur bilmem ama şekerli bir tarife köstebek pastası tarifine geçeyim.Oldum olası köstebek pastasıyla aram iyi değil evdekilerin ısrarıyla yapılan bir pasta,sizede fikir olsun diye yayınlamak istedim.
Klasik kek yaptım.ılık olunca kaşıkla orta kısmını oydum ,dondurucuda kalmış kremam vardı ziyan olmasın diye çırpılmış şantiye ekledim.Dilimlenmiş muzları kekin oyuk yerine dizdim kremayı üzerine yaydım.Çıkarmış olduğum kek parçalarını kremanın üzerine ufaladım dolabta dinlendirdim.Servise hazır hale geldi.Benden şimdilik bu kadar alternatif tıp araştırmalarına Allhın izniyle devam edeceğim öğrendikçe sizlerle paylaşacağım şimdilik benden bu kadarhoşçakalın
.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder