20 Mart 2010 Cumartesi

ISPANAKLI PASTA

**** hem diyet hem pasta??? yoksa diyeti bıraktın mı?diyen arkadaşlarım: ***bu pastayı diyete başlamadan önce yapmıştım ancak şimdi yayınlıyabildim,yanii diyete devam ediyorum sonuç ise mükemmel:))))))


pastam p.d.ç.s.etk 56 lezizceye gitsin

ISPANAKLI PASTA


3 yumurta,
1 su bardağı sıvıyağ,
1 su bardağı süt veya yoğurt(ben süt kullandım),
½ kg çiğ ıspanak(daha önce haşlayıp püre yaptığım ve dondurucuda sakladığım ıspanağı kullandım),
1,5 su bardağı şeker,
1 paket kabartma tozu,
1 paket vanilya,
Un
Üstü için krem şanti,
Süt,
Dağ çileği

Yumurta ve şeker köpürene kadar çırpılır,diğer malzemeler de ilave edilir,yağlanmış kalıba dökülür,
Pişen kekin üstüne krem şanti sürülerek kekin kenarlarından çıkartılarak ufalanan kek parçaları ve evdeki imkanlarla süslenir
Ben kremşantinin üstünü kek parçacıkları ve dağ çileği ile süsledim

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder