28 Mart 2010 Pazar

GELİNCİK OTLU LORLU GÖZLEME



GELİNCİKLİ OTLU LORLU GÖZLEME(sinangil un ile)

p.d.ç.s.etk56 lezizceye gitsin

3 su bardağı sinangil böreklik un,
1 adet yumurta,
2 kaşık yoğurt,
2 kaşık zeytinyağı,
1 tatlı kaşığı limon suyu,
1 çay kaşığı tuz
İç malzeme için:
Şimdi pazarlar yemyeşil çeşitli otlarla renklendi, ben de gelincik otu satın aldım
Böreklik lor
Soğan,
Az sıvı yağ,
Maydanoz ve dereotu,
Karabiber,kimyon,nane,pul biber

Hamur dinlenirken(sanki çok yorulmuş da!! Halbuki yorulan bendim) daha önceden ayıklayıp yıkadığım otların içine soğanı,loru,yağı,maydanoz ve dereotunu, ve baharatları koyup karıştırdım,
Elde açılarak yapılan gözlemeler börekler çok daha lezzetli oluyor,sinangilin unları da gerçekten kaliteli,hamurun açılması bile farklıJ
Hamuru yoğurdum ama nasıl!!!! Patalojiden tahlil sonucumun çıkmasını beklerken 1-2 saat bile geçmeyecek kadar uzayınca acilen bu hamuru yoğurdum ama yinede temkinli davranarak dua ve pozitif enerjiyle gözlemelere başladım
Küçük bezeler alıp açtım iç malzemesini koyup şekildeki gibi kapattım teflon tavada ve krep tavasında(ikisini birden kullandım çabuk bitsin diye) pişirdim,fırça ile çok az sıvıyağ sürdüm**diyetten önce tereyağı sürüyordum
Lezzetini nasıl anlatsam ne desem bilemiyorum ki

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder