8 Mart 2010 Pazartesi

HAYALLERİMİN PİLAVI

Sebzeli Domatesli Pilav


Nasıl bir insan mutfağına döndüğünün hayali ile yaşar? Gözlerimi kapatıyorum..
Önlüğümü takmışım, ayaklarımın her ikisi de yerde.. Biri havada değil, üstelik kendi başıma ayaktayım :) hahahhaa
Mutfaktayım..Akşama 20 kişi misafirim var... yuhh demeyin, o kadar özledim ki kalkayım hemen misafir turu başlatacağım :)
Menüm çok şık.. Pişiriyorum, kızartıyorum, süslüyorum :) Kendimden geçmişim...
İşte bu pilavı pişiricem ilk mutfağa girdiğimde..Engin yemesin napayım.. Ama ben o kadar beğendim ki , hemen yapıcam.. Dün Tuzla Günaydın'da yedim söylemesi ayıp.
Beni benden aldı, aklımda kaldı.. Fotoğrafını çektim dayanamadım.. İşte benim son hayalim...Kırmızı bir Ferrari değil, kırmızı bir pilav hahahahahhahaa :)
Kafamı da çarpmıştım dimi ben :)

Afiyetle, sağlıkla

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder