28 Mart 2013 Perşembe

SU MUHALLEBİSİ



MALZEMELER:
-2 su bardağı su
-2-3 çorba kaş.toz şeker
-2 çorba kaş. nişasta
-konsantre vişne suyu

YAPILIŞI:
-1/2 su bardağı sudan nişasta ile karıştırdım
-kalan su,şeker kaynattum
-kaynayan suya çırpıcı ile sürekli karıştırarak nişasta karışımı ilave ettim
-1-2 dak .içinde koyulaştı ,kaselere doldurdum,soğuduktan sonra vişne suyu üstüne döktüm

Napıyorsun diyorlar arkadaşlarım:çalışıyor gibi yapıyorum cevabım,öyleye kadar çalışıyorum,sonra evde ikinci vardiya,her kadının vardiyası..ne pişirsem...Bu günlerde sadece bakıyorum ,havalardan her tarafım dökülüyor,hele ellerim ,salaklık yapıkta bir zamanlar kırmıştım...şimdi sızlıyorlar ,bugün sağı elime bandını taktım ,merhaba diyeyim.Evdeki bilgisayarda çok güzel tariflerim var ,sadece makineyi boşalttım ,bir havalar düzelse de yazayım .Bu tarif yine çoooook eski yamanlarda yapılırdı ,konsantre meyve suyu bulundurmaya çalışırım evde ,onunla asıl güzel oluyor su muhalebisi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder