15 Mart 2013 Cuma

BILDIRCIN ETİ,FIRIN POŞETİNDE KIZARMIŞ BILDIRCIN


bu bir but inanması biraz zor değil mi?

işte bıldırcının butu ne kadar da küçük değil mi ?neredeyse tamamı bir çatalın içine sığacak kadar

BILDIRCIN KIZARTMASI
Siz bıldırcın eti yediniz mi hiç?
ben hiç yememiştim,tadı,lezzeti nasıldır merak bile etmemiştim,ta ki bu bıldırcınlar bize hediye gelene kadar :)
dondurucuda bekleyen bıldırcınları pişirmenin zamanı geldi diyerek tereddüt ede ede hazırlamaya başladım,etinin sert olduğunu geç piştiğini duymuştum bu yüzden poşette pişirmeye karar verdim, yumuşak olması için önce marine ettim 1-2 saat buz dolabında beklettim,fırın poşetine koyup kızarana kadar pişirdim
netice olarak : ben bıldırcın alıp pişirip yemek istermiyim ?
sanırım yemek istemem, aslında yenmeyecek ağır  bir tadı,kokusu yok ama öylesine küçük kii ! insan kemiklerini ele alıp kırmak bile istemiyor :(

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder