18 Mart 2013 Pazartesi

KAĞIT KEBABI


Selamlar arkadaşlar hepimizin ortak düşüncelerinden biridir akşama ne pişirsem  diye...
Bende sabah olduğunda hatta bir gün önceden düşünürdüm akşama ne yemek yapsam  diye artık kolayını buldum hafta başında yemek listesi yapıyorum böylece her gün ne pişirsem diye düşünmekten kurtuldum..
Bizim evde son zamanlarda sık yapılan yemeklerden biride  kağıt kebabı hem pratik hemde bu şekilde evdekilere sebze yedirebiliyorum..
Sevgili yemek bir aşk bloğundan ilham alarak kendi damak tadımıza göre yaptım... Yapım aşamalarına ve malzemelerine bakalım dilerseniz...
500 gram kuzu eti
3 tane orta boy patates
1veya 2 tane havuç
1 baş kuru soğan
1 yemek kaşığı salça
2 yemek kaşığı zeytinyağ
tuz,kimyon
Etleri kuşbaşı doğradım...Patateslerin kabuklarını soyup doğradım bir kaba aldım... Havucun kabuklarını kazıyıp dilimledim....
Bütün malzemeleri bir kaba alıp harmanladım..
Dört parça yağlı kağıt hazırladım harmanladığım karışımdan yağlı kağıtlara paylaştırdım...Hava almıyacak şekillde yağlı kağıtları  kapattım..
Yağlı kağıtları aliminyum folyo yerine tekrar ikinci bir yağlı kağıtla sardım...
Paketleme işlemi önemli eğer düzgün paket yapılmazsa hava alıcağı için etler pişmez veya yemek kurur artı yemek yanabilir..
Fırında yaklaşık iki saat pişirdim...
Şimdilik benden bu kadar selametle kalın...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder