1 Temmuz 2009 Çarşamba

İKİ RENKLİ KURABİYE



Uzun bir aradan sonra herkese selamlar nettteki arızanın düzelmesiyle beraber bu defada bilgisayarı kaybettik:) Kendi çabalarımda şimdilik ayakta tutmaya çalışıyorum bakalım nereye kadar. :))) Google ana sayfam yok.Mns uzantıdan giriş yapıyorum internete.Malesef bloglarınızı msn uzantılı internet açmıyor.Goggle crome indirdim ve bu sayede bloglarınızı ziyaret edebiliyorum ama yorum yazamıyorum.Çok özür diliyorum.
Güzel ve bir o kadarda sunumu şık bir kurabiye tarifi paylaşmak istiyorum sizlerle....
Ablamın sayfasındaki iki renkli kurabiye tarifinede mutlaka bakmalısınız..BURAYA TIK TIK ..

Posted by Picasa
İKİ RENKLİ KURABİYE
1 paket oda sıcaklığında erimiş margarin
1 su bardağı pudra şekeri
1 adet yumurta
1 paket kabartma tozu
1 paket vanilya
1 paket kakao(tek kullanımlık)
alabildiğine un
YAPILIŞI:
Pudra şekeri ve oda sıcaklığında erimiş margarini biribirine yedirdikten sonra kabartma tozu,vanilya ve yumurtayıda ekleriz.Son olarakda elenmiş unumuzu yavaş yavaş ilave edip yoğururuz.Hamurumuzu ikiye böleriz.Hamurun ir yarısına kakaoyu ilave ederiz.Beyaz hamuru merdane ile açarız.Kakaolu hamuruda merdane ile açıp beyaz hamurun üzerine koyarız.Rulo yaparız.Hamurumuzu bıçak yardımı ile keseriz.İster yuvarlaklar yappıp istersekde dilim halinde sunabiliriz.Fırınımızda 15 -20 dakika kadar pişiririz.Afiyet olsun.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder