11 Temmuz 2009 Cumartesi


HANİFE GEZİYOR 2 VE DOĞUM GÜNÜ
Yeniden merhaba arkadaşlar dün oğlumun doğum günüydü ,yol yorgunluğu ve üzerine bir dünya işim vardı ama pasta yapmadanda olmazdı.
Bende kolları sıvadım girdim mutfağa çok güzel olmasada idare eder bir pasta yaptım.Pandispanyası çok hafif oldu.Dahada öncede yaptığım klasik pandispanya tarifim yalnız bu sefer süt yerine su kullandım ,ama süt kullanınca daha yumuşak pandispanya oluyor.

Kaplıcadayken ikinci günümüzde Eskişehirdeki Battal Gazi Hazretlerinin külliyesini ziyaret gittik.
Kabri çok büyük bunun için iki rivayet varmış.Bir tanesi boyu çok uzunmuş ,diğer rivayette manevi büyüklüğünü anlatmak içinmiş,sebebi her nedir bilemem ama Rabbim şefaatlerini üzerimize daim eylesin.

Birde arkadaşlar Sincandaki müslüman kardeşlerimiz için dua edelim bu zulüm bitsin diye Allahım bazen kendimden utanıyorum ,müslüman kardeşlerimiz katlediliyor ben burada hiç bişey olmamış gibi geziyorum ,eğleniyorum Allahım bizi affet onlarada yardım et AMİN....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder