11 Temmuz 2009 Cumartesi

TARİFLER HAKKINDA

Bugün bilgisayarımı açıp, yazıma konu edeceğim mücverin tarifini yazmak üzere internete girdiğimde mailboxumda yazdığım bir tarife gelen bir yorumu okudum ve gerçekten çok üzüldüm. Hemen yorum bırakan okuyucunun mail adresini ya da varsa bloğunu tespit etmek ve kendisine de üzüntümü belirtmek istedim ancak malesef bu bilgilere ulaşamadım.Ben de buradan, genel bir ortamdan yazmak istedim. Umarım kendisi de okur.
Bu yazıyı yazmadan önce yaptığım ilk iş, doğruca mutfağa gidip dolabımdan muhtemelen herkesin evinde varolan, o arası ufacık ufacık kağıtlarla dolu olan , kenarın köşesinde bir şeylerin modelinin, yapılışının gelişigüzel çizili olduğu yıllardır kullandığım tarif defterimi çıkarttım. Bunu yapmamdaki amacım bir şeyleri buraya yanlış yazıp yazmadığımı kontrol etmekti. İnsanız, olabilir ancak burada bir bilgiyi eksik ya da hatalı yazmayı bilinçli yapmayı bırakın kendime hiçbir blog yazarına yakıştıramam.
Değerli ziyaretçim Panda Pasta tarifimi denemiş ve bir hayal kırıklığı yaşamış. Bu tarifi daha önce de uygulayan bir başka okuyucu daha malzemeler ile ilgili yorumda bulunmuştu, kendisine de aynı yanıtı yazmıştım, buradan yinelemek , pastanın tarifinde eksik, fazla herhangi bir bilgi olmadığını belirtmek istiyorum.
Kendim dahi sıkça uygulamadığım için bu pastayı her zaman tarif defterime bakarak yapıyorum ki tarifimde boş yerler olduğu, ben yaptım ancak sizin gibi güzel olmadı gibi sözler duymak istediğim vs. konularına son derece üzüldüğümü bilmenizi isterim. Görsel olarak beğenmeyişinize yorum yapamam ancak bir şeyleri bilinçli olarak eksik yazmış olduğumun ima edilmesini kabul edemeyeceğim.
Hiç bir ticari çıkarı bulunmayan, kişisel mutfak deneyimlerini arşivleyen biz blog yazarlarının bu tip eğilimlerinin olmasına ne sebep olabilir? Kendimize saklamak istesek bu ortamları niye vesile edelim ?
Emeğinizin boşa gitmiş olmasına duyduğum üzüntüyü de bilmenizi isterim.
Bu blogdan tarif alma konusuna ise cevap vermeyi uygun bulmuyorum zira yine belirttiğim üzere tarifim, diğer tüm tariflerimde olduğu gibi benim uyguladığımın aynısıdır.
Afiyetle,

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder