9 Temmuz 2009 Perşembe

HANİFE GEZİDE
Selamlar arkadaşlar ben geldim,uzuuuun bi aradan sonra en azından bana çok uzun gelen aradan sonra merhaba hepimize hayırlı cumalar.
Düşündük taşındık bu sene kaplıcacaya gidelim dedik ,afyon kaplıcalarına ,aradık dört günlük rezervasyon yaptırdık.Birde sorduk internet varmı diye ,kablosuz internet varmış bende bi sevindim bi sevindim hem canım sıkılmıcak hemde bloğumdan ,arkadaşlarımdan uzak kalmıcam.
Pazar sabahı düştük yola neyse gezme kısımlarına tek tek yazıcam Allahın izniyle İnşaAllah ,bi gittim internet hak getire bir ağır ,üstüne üstük dakka bir kesiliyor nasıl hayal kırıklığına uğradım yapçak bişi yok idare edicez dedim bu yüzden pcden uzak yaşadım.Şimdi neler yaptığımı sırayla anlatayım.

Öncelikle eşyalarımızı hazırladık pazar sabahı düştük yola önce manisadan geçtik zaten bildiğim bir şehir manisa iki sene önca kurşunlu kaplıcalarında kalmıştık.Bir sürü foto çektim içlerinden iyi çekebildiklerimi yayınlamaya çalışayım.
İkinci geçtiğimiz şehir uşak ,daha sonrada afyon nihayet vardık ,böyle kısaymış gibi yazdığıma bakmayın dört saatte anca varabildik.Neyse Allahın izniyle eşyalarımızı yerleştirdik.
Kaldığımız kaplıcadan görüntüler.
Diğer yaptıklarımıda bi dahaki yazımda yazayım bu gün küçük oğlumun doğum günü gidip bi şeyler hazırlamam lazım en kısa sürede dönerim İnşaAllah
.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder