17 Temmuz 2009 Cuma

İKİ RENKLİ PUDİNG



İKİ RENKLİ PUDİNG
Merhaba arkadaşlar cümlemize hayırlı cumalar ,dün canım bir tatlı istiyor ama nasıl,bi taraftanda hava çok sıcak mutfak girilcek gibi değil ,ben en iyisi kalkayıp hazır pudinglerden faydalanayım puding yapayım dedim.Birazda kürdanla şekil yaptım al sana pratik tatlı.

Geçen gün gittiğimiz kaplıcanın üçüncü gününde konyaya gittik arkadaşlar,ben hayatımda bu kadar düz yeri olan bir yer daha görmedim,çok beğendim Konyayı arkadaşlar imkanım olsa hemen şimdi gitmek isterim.




Konyaya girdikten bi on dakika sonra bir yağmur ardından bir dolu dersinki ocak ayındayız,tam benlik bir hava Mevlana Hazretlerini olduğu yere gittik ,orada bir damla yağmur yok neyse Mevlana Hazretlerinin türbesine gittik Allahım nasıl güzel bir manevi havası var insanın canı türbeden çıkmak istemiyor ,oradan Şems-i Tebrizi hazretlerinin türbesine gittik.


Rabbim himmetlerini üzerimize daim eylesin.Amin

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder