26 Temmuz 2009 Pazar

DOĞUM GÜNÜ PASTASI
Selamlar arkadaşlar ,bu pastayı çok sevdiğim arkadaşımın kızı için yaptım.Pandispanyasını burçinin denemeleri arkadaşımın ölçüleriyle yaptım.Ben su yerine süt kullandım,süt pandispanyayı çok güzel ,yumuşacık yapıyor,birde yarım paket kabartma tozu ekledim.
Kremasınıda hazır pasta kreması kullandım,isim yazmak için bitter çikulatayı eritip yağlı kağıt üzerine sıktım.Ama izmir o kadar sıcakki ,ismi yazıp dondurucuya koyduğum yağlı kağıdı çıkardağım anda çikulata eridiği için şekli pek güzel olmadı.

Bunlarda mayalı hamurdan yaptığım açmalarım,görüntüsü hoşuma gittiği için yayınlayım dedim.
Dua edip duruyorum havalar serinlesin diye izmir bugün 40 derece Allah yardımcımız olsun.Şimdiden hepimize hayırlı,sağlıklı huzurlu ve serin bir hafta diliyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder