10 Temmuz 2009 Cuma

SİDE-ALANYA TATİLİM

Veee nihayet döndüm:):) Tatilim harika geçti bol bol yedim, içtim, gezdim ,yüzdüm , dinlendim enerji toplayıp istanbula geldim.Antalya sideye gittim bu yaz, daha önceleride çok kez gitmiştim en son gidişim 2002 yılında olmuştu, özlemişim antalyayı hasret gidermiş oldum.Antalyada gezilecek çok yer var aslında ,tarih, doğa,deniz .Ben bir çok yerini biliyorum bu sefer bu ikisini gezdim fazla açılmadım.Zaten zamanda kısıtlıydı.Sideyi gezdim ordan bir gün alanyaya geçtim, dim çayına gittim.Gitmediyseniz dim çayını , dim mağarasını tavsiye ederim doğa, manzara ve mağara müthiş güzeldi.Türkiyenin beşinci büyük mağarası burası.Bu tatilimden bir kaç resim sizlerle paylaşıcam sonrada tariflere devam edicem.Sideden bir görünümle başlıyorum.Deniz kenarındaki antik kente ait resim.






Yukarda alanya kalesinden alanya manzarası , aşağıda alanya kalesi





Yukarıda alanya klopatra plajı ,aşağıda kızıl kule(kulenin arkasında kalenin surları görünüyor)


Damlataş mağası girişi ve içindeki sarkıtlardan bir kare


ve yeşilliği ile sus sesi ile bayıldığım dim çayı



Burada yemek yiyebilir isterseniz çayda yüzebilirsiniz.Doğayla başbaşa olabileceğiniz bir yer buraya alanyadan yarım saat kırk dakikada varılıyor .Bu güzel tatilide bitirip en kısa zamanda tariflerimi vericem.Herkese iyi bir hafta sonu dilerim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder