23 Ağustos 2009 Pazar

ÖDÜLÜM VE KEMALPAŞA TATLISI


ÖDÜLÜM VE KEMALPAŞA TATLISI
Merhabalar arkadaşlar,mübarek ramazanın bereketi cümlemizin üzerine olsun.Çok değerli arkadaşlarımdan sevgili fatma beni ödüllendirmiş çok teşekkür ederim ablacım,hatırlanmak ödüllendirilmek çok güzel bir duygu bende ödülümü bütün blogcu arkadaşlarımla paylaşmak istiyorum ,iyiki varsınız iyiki sizleri tanımışım.
Bu gün kemalpaşa tatlısı yaptım şimdi bana Allah Allah bu tarifin nesini anlatacaksın diyeceksiniz ,ama şu varki ben sık sık yaparak bir iki püf noktası buldum onları paylaşmak istiyorum.
Daha önceleri bu tatlıtı paketin üzerindeki tarife göre yapıyordum,çok fazla şerbet kalıyordu ve kıvamı sulu oluyordu.Önce tencereye 750ml su koyuyorum 500 gr kadar şekeri ekliyorum şerbet kaynadığı gibi tatlıları tencereye koymuyorum.
Şerbet koyu kıvama yaklaşınca kamalpaşaları ekliyorum sık sık karıştırarak pişiriyorum.Pişenleride tek tek alıyorumki parçalanmasınlar diye,tencerenin dibinde kalan şerbeti saklıyorum tabakta şekerpareler şerbetsiz kaldığında ilave ediyorum.
Benden bu kadar yapacak olanlara afiyet şifa olsun.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder