28 Ağustos 2009 Cuma


MİM VE EVDE NE VARSA PASTASI
Selamlar arkadaşlar hepimize hayırlı cumalar olsun ,sevgili arkadaşım fatma beni istek mimiyle mimlemiş,ah ah gönül neler istemiyoki neyse ben cevaplamaya başlayım.
Şu anda istediğim beş şey.,
1-Önce sağlık
2-Çocuklarımın iyi bir eğitim almaları
3-önce araba sonra ehliyet almak
4-Evimde değiştirmek istediğim eşyalar var onları bir an evvel değiştirmek
5-Bayram temizliğini hayırlısıyla bitirebilmek
Şimdi sıra geldi pastaya dokuz ağustos oğlumun doğum günüydü,bende mutfağa girdim pandispanyayı her zamanki tarifimle yaptım.
Daha sonra şantiyi hazırlayım dedim baktım bir poşet şanti kalmış markete gitmeye üşendim,ben de şantiyi çırpıp kekin ortasına sürdüm üzerinide çikolata sosuyla kapladım.İşte bir pratik bir pasta.
Evet arkadaşlar benden bu kadar hoşçakalın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder