9 Ağustos 2009 Pazar

MİM

MİM
Selam kızlar cümlemize hayırlı pazarlar,gerçi pazar günlerini hiç sevmiyorum.Kandil simidi arkadaşım beni mimlemiş,netimiz gidip geliyor kazasız belasız cevaplarım İnşaAllah.
1-Niçin blog yazarsınız?
Paylaşmayı çok seviyorum,yaşadığım çevremdede böyleyim faydalı bir şey öğrendiğim zaman herkeze anlatayım,herkez öğrensin isterim.
2-Son zamanlarda hiç vakit ayıramadığınız bir uğraş?
Ev hanımı olduğum için vaktim var istediğim her şeye zaman ayırabiliyorum.
3-Şuan için imkanınız olsa gerçekleştireceğiniz hayaliniz?
Ah kızlar o kadar çokki en iyisi hiç saymayım.
4-Hayatınızda iyiki yapmışım dediğiniz üç şey?
İyiki yapmışım dediğim çok fazla bi şeyim yok
5-Mutfakta en sevdiğiniz uğraş?
Bloğumdanda anlaşılacağı gibi tatlı ve hamur işi yapmak.
6En sevdiğiniz 3 yemek?
Biber dolması,bütün hamur işleri,tavuk
7-Giyim konusunda abarttığınız eşya?
Kıyafet abartma huyum hiç yoktur.
8-Çocuklarınıza nasıl hitap edersiniz?Çocuk yoksa anne babanz size nasıl hitap eder?-
Çocuklarıma genelde isimleriyle hitap ederim,bazen cankuş derim.
9-Sizi anlatan bir resim?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder