25 Ağustos 2009 Salı


Canım birşey istemiyor heleki mutfağa girmek birşeyler hazırlayıp sunmak bide bilgisayardaki sorunlar beni yeterince soğuttu bu pcden:(((1 ay ara verip tam geldim derken bloğuma geri döndüm derken koca bir süprizle karşı karşıyayız ailece. Aslında beklenmedik birşey değildi bekliyorduk ama 12 sene aradan sonra ne biliyim ben olamam ben değilimdir düşüncesiyle aldığım testte sonuç pozitif ne hissediyorsunuz dersiniz tuhaf hala alışamadım sanırım bu duruma.Ama zamanı gelmişti ve eşimin ısrarları benimkini yendi yani kadınınfendi erkeği yendi sözü benim için uyarlanmamış:))Halsizlik var henüz mide bulantılarım başlamış değil 5 hafta 2 günlük.. İyi olduğum sürece mutfağa girer paylaşırım sizlerle birşeyler inşallah. Ama mutfağa giremesemde inşallah ziyaretlerinize sık sık gelemeyi düşünüyorum.Şimdilik Allaha emanet olun.Hayırlı Ramazanlar...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder