19 Ağustos 2009 Çarşamba

HOŞGELDİN MÜBAREK RAMAZAN VE SÜTLÜ TATLI

HOŞGELDİN MÜBAREK RAMAZAN VE SÜTLÜ TATLI
Merhabalar arkadaşlar ,mübarek ramazan ayına kavuşmak üzereyiz çok şükür Rabbim layıkıyla geçirmeyi cümlemize nasip eylesin.Hepimize hepinize hayırlı ramazanlar arkadaşlar.
Bu gün sizlere lezzetli kolay ve bol seçenekli bir tarif vermek istiyorum.İster meyveli ister çikolatalı ister sade nasıl arzu ederseniz hafif sütlü bir tatlı,bende önce vişneli daha sonrada şeftalili ve çikolatalı yaptım.
1lt süt
1 çay bardağı un
1 çay bardağı nişasta
2 çay bardağı şeker
2 yemek kaşığı margarin
SOS için
1 su bardağı vişne veya şeftali
2 su bardağı su
1/2 su bardağı şeker
2 tatlı kaşığı nişasta
Önce vişne veya kabukları soyulup minik doğranmış şeftalilerimizi diğer sos malzemesiyle bir güzel pişirdim.Suyla çalkadığım minik taslara paylaştırdım,ve soğumaya bıraktım.
Daha sonra margarin hariç malzemelerle muhallebi yaptım.Margarini ekleyip mikserle 5-6 dk çırptım.
Soğuyan meyveli soslarımızın üzerine paylaştırdım.Dolapta iyice soğuttuktan sonra ters çevirip servis yaptım.
Sos tarifini becerikli arkadaşım yeşimden aldım.Afiyet şifa olsun.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder