18 Ağustos 2009 Salı

ÖDÜLE LAYIK GÖREN HERKESE TEŞEKKÜRLER


Sevgili arkadaşlarım http://tubanintarifleri.blogspot.com/,http://gunisik.blogspot.com/
http://eviminnesesi.blogspot.com/ beni ödüle layık görmişler bu ödül olayını sevmeyen ardaşlarrımız var ama ben çoks eviyorum vallahi hatırlanmak güzel:))
ÖDÜLÜN KURALLARI:
1.sizi ödüllendirene teşekkür edin.
2.sizi ödüllendiren blogun linkini yayınlayın.
3.ödülün logosunu yayınlayın.
4.7 yaratıcı bloggeri ödüllendirin.
5.bu 7 blogun linkini yayınlayın.
6.ödüllendirdiklerinizi bundan haberdar edin.
7.kendiniz hakkında 7 ilginç şey yazın.
Burdan arkadaşlarıma can-ı gönülden teşekkürlerimi gönderiyorum.Ben bu ödülü listemde ve beni izlemeye alan herkese gönderiyorum.Yani oyunun kuralını bozuyorum:))
Kendimle ilgili 7 ilginç şey yazıyorum:Hiçde aklıma birşey gelmiyor ama:((
1- Yaş 10-11 12 belkide 13 14 manyak şekilde Kenan Doğulu hayranıydım.Evimdeki karpostalların posterlerin sayısını tahmin bile edemezsin.Şimdi gördümmü kanalı çeviriyorum:))
2-Biraz hatta çok çekingenimdir.Tanımadığım ortamlara girmeyi sevmem.Birinide sevmediysem sevmem.
3.Çok korkak değilimdir ama gece evde dolaşmayı sevmiyorum .Gece gece lavabo, mutfağa gidip su içme olayına karşıyım anlıyacağınız:)
4-Uykumu almazsam eğer çok sinirli oluyorum malesef:(:((( Saracak yer arıyorum.
5-Kimselerin işine karışmam.Başkalarının işime karışmasından da nefret ederim.
6-Bana yapılan ne iyiliği nede kötülüğü asla unutmam.Ama asla küsmeyi bilmem ve kin tutmayı.
7-Cep telefonu özürlüyüm .Ne yanımda nede çantamda taşımayı bilmem.Hoş beni arasalarda ulaşamazlar çalan teli duymam yada gidip bakmak içimden gelmez böyle uyuz bir huyum var . Haybeye almışım anlıyacağınız:))
Ben bunu 8 yapıcam:))Simetri hastalığım vardır herşey düzgün durucak yamuk duran hiçbirşeye tahamülüm yok...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder