7 Ağustos 2009 Cuma

CESARET ve MİM

Bu aralar çok sıcak Ankara tek kelimeyle yanıyoruz,ege ve akdeniz bölgesinden gelen sesleri duyabiliyorum 'biz napalım'diyorlar :) ama en azından sizin deniziniz var arkadaşlar, hoş yağmur yağdığı zaman Ankara'nın bazı yerlerinde yağmur suyundan göletler oluşuyor :)
Yaz günü işte böyle sıcaktan şikayet ederek,uyuşuk uyuşuk oturuyoruz evde arada bir arkadaşlarımızın bizleri mimlemesiyle bir hareket bir güzellik oluyor günümüzde.
Canım arkadaşım http://muazzez.blogspot.com/ beni mimlemiş.İşte benim mim sorum.
CESARET
Cesaret : Herkese ve herşeye rağmen zincirlerini kırıp,korkularının üzerine gidebilmektir.
Cesaret : Elalem ne der diye değil,ben nasıl mutlu olacaksam öyle yaşarım diyebilmektir.
Cesaret : SENİ SEVİYORUM diyebilmektir.
Cesaret : Gün geçtikçe,kirleniyor diye düşündüğümüz, belki yeni nesili biz daha iyi ve bilinçli yetiştirebiliriz diye umut ederek,çocuk dünyaya getirebilmektir.
Cesaret : Yaşamaktır arkadaşlaaar.
Bana bu mim iyi geldi arkadaşlar,haydi size kolay gelsiiiiiin :)))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder