16 Nisan 2009 Perşembe




PRATİK PASTA
Merhabalar kendimi özletmeden yine burdayım uzun bir süreden beri yaklaşık 1-1,5 yıldan pasta malzemesi araştırması yapıyorum pasta kalıbı, şeker hamuru,pastayla ilgili aklınıza gelebilecek her şey.
Ben İzmirde oturuyorum burada pasta malzemeleri satan çok fazla yer yok araştırdığım kadarıyla,yada varda ben bilmiyorum lafın kısası internettede uzun bir araştırma yaptım.Alacağım ürünlerin hem kaliteli hemde fiyatını uygun olması gerekir.
Geçenlerde harika bir site buldum ürün siparişlerini email yoluyla veriyorsunuz site sahibi Şule hanım kendisi sıcakkanlı çok şeker bir insan amacı yalnızca ürün satmak değil size elinden geldiğince yardımcı olmak.
Bende sonunda pasta malzemelerimin bir kısmını aldım ama daha sipariş vermek istediğim o kadar çok şey varki sizede tavsiyem siteyi bir gezin pasta kalip çok beğeneceksiniz.
Yaptığım pastaların pandispanyası klasik pandispanyam ,kreması hazır pasta kreması ,pastalarımı missgibi arkadaşıma gönderiyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder