20 Nisan 2009 Pazartesi

KEDİDİLLİ VANİLYALI PASTA

Herkese mutlu haftalar ,haftaya tatlı başlayalım diye pasta tarifi veriyorum bugün sizlere. Bu pastayı yıllardır yaparım ara vermiştim haftasonu aklıma geldi yine yaptım.Pratik ve lezzetli bir pastadır.Ben ara katlara damla çikolata koydum siz meyvede koyabilirsiniz.

MALZEMELER:

1 paket savoyer(kedidili) bisküvi
1 paket vanilyalı pudıng
1 paket kremşanti
4 yemek kaşığı kakao
4.5 su bardağı süt
1 limon kabuğu rendesi
1 su bardağı damla çikolata
üzeri için hindistancevizi

YAPILIŞI:

Bir tencerede 3,5 su bardağı süt ile bir poşet vanilyalı pudingi karıştırarark pişirin.Bir limonun kabuğunu rendenin ince kısmıyla rendeleyin pudıngin içine ekleyin .Diğer tarafta bir su bardağı süt ile bir poşet kremşantiyi çırpın içine dört yemek kaşığı kakao ekleyip çırpın .20cm.çapında derin bir borcam tencerenin içine folyo kaplayın.Kedi dili bisküvileri dik olarak yanlara dizin.(ıslatmaya gerek yoktur)Tabana da dizin.Sonra kremşantinin yarısını dökün vanilyalı pudıngin yarısını dökün üzerine damla çikolatanın yarısını döküp kedi dili bisküvi döşeyin.Daha sonra yine kremşanti ve pudıng döküp çikolatanın kalanını döküp kedi dili ile kapayın.Bisküviler tencerenin boyunu geçtiyse ki bende geçti bıçakla geçtiği miktar kadarını kesin.Pastanızı folyo ile kapatıp dolaba kaldırın.Ertesi gün ters çevirip folyoları çıkarın,bol hindistan cevizi serpip servis yapın.Afiyetolsun.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder