27 Nisan 2009 Pazartesi

GÖKÇEADA

Herkese mutlu haftalar.Haftaya yeni bir tarifle değil de haftasonu gezimi anlatarak başlamak istedim.Cumartesi sabah erkenden yola çıkıp gökçeadaya gittim.Yolculuğumuzun dörtbuçuk saatini karada tekirdağ-malkara-keşan-gelibolu üzerinden gittikten sonra bir saat onbeş dakikasını da kabatepeden bindiğim feribotla giderek tamamladım.Her yer yemyeşil, hava güneşli idi,ada oldukça büyük bir ada olup dokuz tane köyden oluşuyordu.Bolbol gezdim yedim, yürüdüm yedim ,fotoğraf çektim yedim,köyleri dolaştım yedim... Ama yediklerimin resmini çekmeyi hep unuttum :(:( gezdiğim gördüğüm yerlerin resimlerini sizlerle paylaşıcam.İlk resim adadan bir koy;

Bu da adadan dağın eteklerinden bir köy;
Adada çok fazla rum yaşıyor, dolayısıyla bol bol kilise var bu resimde o kiliselerden birine ait ;


Kale köy den bir görünüm;



Dar sokaklarda gezdim ,türk ve rum evlerini gördüm;


Ada da gezerken zeytinliköydeki kahvelerde herkes gibi bende kahve içip sakızlı muhallebi yedim,bu resimde zeytinliköy meydanından ;

İki günü böylece bitirip memnun bir şekilde ayrıldım adadan.Gökçeadayı görmediyseniz bir kez görün derim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder