27 Nisan 2009 Pazartesi

HAŞHAŞLI YOĞURT TATLISI




HAŞHAŞLI YOĞURT TATLISI
Yeni haftamızın hepimiz için sağlıklı,huzurlu,mutlu,bol rızıklı bir hafta olmasını dilerim.Bu yaptığım tatlıyı yıllardır yaparım, yağsız olması nedeniylede hafif bir tatlı .Tatlımı etkinliğin ev sahibi arkadaşım gönülden gelen tatlara gönderiyorum.Şimdi yapılışına geçelim.
3 yumurta
5 yemek kaşığı yoğurt
3 fincan şeker

7 fincan un
1 paket kabartma tozu
haşhaş
ŞERBETİ İÇİN
3,5 su bardağı su
3,5 su bardağı şeker
Yumurta ve şekeri çırptım.Daha sonra yoğurdu ekleyip biraz daha çırptıktan sonra un ve kabartma tozunu ilave ettim yağlanmış tepsiye döktüm tepsideki hamurun yarısına haşhaş ekleyip kaşıkla biraz karıştırdım .Isıtılmış fırında pişirdim,tatlı sıcakken soğuk şerbeti ilave ettim tepsinin üzerini kapatıp beklettim.Soğuyunca servis yaptım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder