11 Nisan 2009 Cumartesi

KURU BİBER KIZARTMASI,PORTAKALLI MOZAİK VE MİM



Uzun süredir bloğu yenileyemiyorum bol bol dinleniyorum sanki çok yoruluyormuşum gibi:) Blograzzide tanıma fırsatı bulduğum arkadaşım bir hoş sada beni mimlemiş kendisine teşekkürlerimi gönderiyor hemen mimi cevaplıyorum...
Kalbinizi çalan eylemsel hareketler ..
Mutlu bir beraberlik için, karşı cinsten beklentileriniz nelerdir?
Kısa ve öz bir cevap olucak ama ;
Ben saygı istiyorum karşımda efendi birini görmek istiyorum...Benim için hayatta en önemli olan huzuru istiyorum...
Teşekkürler arkadaşım...
PORTAKALLI MOZAİK
2 adet portakal
1 paket pötibör bisküvi
2 kahve fincanı un
500 gram süt
yarım su bardağı şeker
yarım paket margarin
1 adet yumurta
1 paket vanilya
YAPILIŞI:
Portakal sıkılarak suyu alınır.Bisküviler ezilerek portakal suyuna karıştırılır.Yumurta,şeker,un ve süt muhallebi kıvamında pişirilir.Ilıyınca içine eritilmş margarin eklenir.Önceden portakal suyunda ezilmiş bisküviler karışıma katılır.Folya kağıt serdiğimiz kek kalıbına dökülür.Buzdolabına konup donması için bekletilir.Yeneceği zaman


KURU BİBER KIZARTMASI
yarım kilo kurutulmuş uzun acı sivri biberlerden:)
yağ
yoğurt
sarımsak
YAPILIŞI:
Kurutulmuş biberlerimizi makarna haşlar gibi haşlarız.Haşlanan biberlerimizin süzgeçte suyunun süzülmesi için bekletiriz.Kızdırılmış yağda kızartırız.Üzerine yoğurtlu sarımsak dökeriz.Afiyet olsun..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder